בואו להעצים את יכולות הניתוח והאופטימיזציה שלכם עם AB Testing!

נאיה קולג’ מציעה קורס ייחודי שיקנה לכם את הידע והכלים המעשיים הדרושים כדי לבצע תהליכי A/B Testing אפקטיביים ולהשיג תוצאות עסקיות משמעותיות.

הקורס  מיועד למשתמשים המעוניינים להבין וליישם את מתודולוגיית ה-  A/B Testing לצורך שיפור ביצועים וקבלת החלטות מבוססת נתונים,
והוא יאפשר לכם לקבל החלטות מבוססות-נתונים, לשפר את חוויית המשתמש, להגדיל שיעורי המרה ולמקסם מדדים עסקיים קריטיים.

הקורס מכסה נושאים מתקדמים כגון זיהוי טעויות, עיצוב ניסויים, והתמודדות עם בעיות נתונים ותלמדו בו את הגישות השונות לניתוח תוצאות, כולל Frequentist Approach ובדיקות t, כמו גם הגישה הבייסיאנית.
עם הכלים שתרכשו, תוכלו להפוך כל אינטראקציה עם המוצר לניסוי מבוקר, ללמוד מהתנהגות המשתמשים, ולקבל החלטות מושכלות לייצור ערך משמעותי לארגון.

מטרות הקורס:

  • הבנת מושגי יסוד ב-A/B Testing: הבנת החשיבות והשימושים של A/B Testing בקבלת החלטות מבוססות נתונים.
  • הכרת גישות סטטיסטיות: הבנת הגישה הפראמטרית והגישה הבייסיאנית לניתוח נתונים.
  • יישום כלים ותהליכים: לימוד טכניקות לביצוע ובחינת תוצאות של ניסויים שיווקיים וטכנולוגיים.

קהל היעד:

  • אנליסטים: אנליסטים שיווקיים, אנליסטים עסקיים, ואנליסטים נתונים.
  • אנשי מערכות מידע: מקצוענים בתחום מערכות המידע השואפים לשפר את ביצועי המערכות שלהם באמצעות ניסויים מבוססי נתונים.
  • מנהלי שיווק: המעוניינים לשפר את יכולות קבלת ההחלטות שלהם על בסיס בדיקות וניסויים.
  • אנשי פרודקט: מנהלי מוצר, מעצבי חוויית משתמש ואנשי צוותי פיתוח המוצר המעוניינים לשפר את ביצועי המוצרים באמצעות ניסויים מבוססי נתונים.

 

כבוגרי הקורס תוכלו להוביל יוזמות אופטימיזציה בארגונים מכל הסוגים והגדלים.  לזהות הזדמנויות לשיפור, לתכנן ניסויים מדויקים, לנתח נתונים בצורה מהימנה ולהניע קבלת החלטות מושכלת.

בין אם אתם מתחילים או בעלי ניסיון, הקורס יקנה לכם את הביטחון והכישורים הדרושים כדי לספק תובנות משנות מציאות ולהשפיע על ההצלחה העסקית של הארגון שלכם.

[current_url]

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!