נאיה קולג’ משקיעה מאמצים כדי לספק לכל לקוחותיה שירות נגיש ומקצועי. בהתאם לחוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלויות תשנ”ח-1998 ולתקנות שהותקנו מכוחו, מבוצעים צעדים והתאמות הנגישות הנדרשות על מנת לתת מענה ושירות גם לאנשים עם מוגבלות ובהתאם לחוק.
הסדרי נגישות מבנים
להלן הסדרי הנגישות הקיימים בנאיה קולג’, הממוקמת ברח’ מדינת היהודים 60, הרצליה, קומה 2.
- קיים רצף גישה מהחניה דרך הכניסה למבנה המשרדים.
- קיים רצף גישה מהחניון התת קרקעי קומה בה ממוקמת המכללה.
- קיימים שירותי נכים נגישים.
- קיימים שלטי זיהוי והכוונה.
- קיימת חניית נכים בחניה מחוץ לבניין וכן בחניון תת קרקעי.
- קיימים מעברים רחבים.
- במקרה בצורך, ניתן לפנות לנציגי השירות בעמדות כדי לקבל סיוע הכל נושא.
שירות לקוחות נגיש
- הדרכות עובדים לשירות נגיש – אני נוהגים לקיים הדרכות לעובדי המכללה להכרת תחום הנגישות והקניית כלים למתן שירות נגיש.
- מוקד טלפוני נגיש- המענה הקולי הונגש כך שהמידע מועבר בשפה ברורה וללא מוסיקת רקע .ניתן ליצור קשר עם המכללה בטלפון: 073-2865544
- אמצעים נוספים ליצירת קשר – פניה דרך אתר המכללה בכתובת https://www.naya-college.co.il/contact-page/
נגישות אתר האינטרנט
אתר אינטרנט נגיש מאפשר לאנשים עם מוגבלות לגלוש באותה רמה של יעילות והנאה ככלל הגולשים.
מידע על נגישות האתר
- אתר זה עומד בדרישות תקנות שיוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), התשע”ג 2013.
- התאמות הנגישות בוצעו עפ”י המלצות התקן הישראלי (ת”י 5568) לנגישות תכנים באינטרנט ברמת AA ומסמך WCAG2.0 הבינלאומי.
- הבדיקות נבחנו לתאימות הגבוהה ביותר עבור דפדפנים Internet Explorer, Firefox, Chrome.
- האתר מספק מבנה סמנטי עבור טכנולוגיות מסייעות ותמיכה בדפוס השימוש המקובל להפעלה עם מקלדת בעזרת מקשי החיצים, Enter, Esc ליציאה מתפריטים וחלונות.
- מותאם לתצוגה ולשימוש בטלפון הסלואלרי.
- לשם קבלת חווית גלישה מיטבית עם תוכנת הקראת מסך, אנו ממליצים לשימוש בתוכנת NVDA העדכנית ביותר.
דרכי פנייה לבקשות והצעות לשיפור בנושא נגישות
אנו ממשיכים במאמצים לשפר את נגישות החברה על מנת לספק מענה ושירות לכלל האוכלוסייה
במכל מקרה של תקלה, או בעיה או לצורך קבלת מענה נוסף ועזרה בנושא הנגישות, ניתן לפנות במייל accessibility@epam.com
או טלפון במשרדי הנהלת החברה (חברת EPAM): +1-267-759-9000